לחץ דם וסוכרת

 

לחץ דם וסוכרת הינן שתי מחלות יחסית "שקטות" אך מאוד מסוכנות!
בשני המקרים חשוב והכרחי להתחיל טיפול מוקדם ככל שניתן, על מנת למנוע מצבים חמורים ואפילו מוות.

דיקור סיני לטיפול בלחץ דם גבוה

לחץ דם הינו למעשה העוצמה בה פוגע הדם שלנו בכלי הדם הנמצאים בגופנו. לעוצמה ולמהירות הזו יש שני פרמטרים עיקריים: האחד, מהירות ועוצמת פעילות הלב, האחראי על הזרמת הדם בגוף והשני, התנגדות כלי הדם לזרימה. ככל שהוורידים שלנו חסומים יותר על ידי שומנים וכולסטרול, כך לדם שלנו קשה יותר לזרום בו. פעילות לא תקינה של הלב, בשילוב התנגדות גבוהה של כלי הדם יוצרת את התופעה המסוכנת של לחץ דם גבוה.

טיפול אפקטיבי וטבעי להורדת לחץ דם, הוא שילוב של דיקור סיני ותמציות צמחים. אחת מסגולותיו של הדיקור היא יכולת ההרגעה שלו. באמצעות הנחת מחטים בנקודות הנכונות, ניתן להשרות על הגוף והאיברים תחושת רוגע ושלווה. שילוב תמציות צמחי מרפא טבעיות, מאפשר פתיחה של כלי הדם וזרימה תקינה ובריאה של הדם והן טיפול במצבים לבביים שונים.

דיקור סיני לטיפול בסוכרת

מחלת הסוכרת הינה מחלה המאופיינת ברמות סוכר (גלוקוז) גבוהות בדם, בשל קושי בייצור או קליטה של אינסולין. אמנם לסוכרת יש משתנה גנטי שמגביר את הסיכויים לחלות אם מישהו מהורינו סבל מהמחלה, אך ללא ספק משתנה משמעותי נוסף הוא אורח החיים שאנו מנהלים כיום והתזונה שאנו מכניסים לגופנו. ידוע כי קיים קשר ישיר בין תזונה לבין סוכרת, לכן טיפול המשלב תזונה נכונה הוא הכרחי במקרה הזה.

אמנם באמצעות הרפואה הסינית לא ניתן לרפא לחלוטין את הסוכרת, אך בהחלט ניתן לאזן את רמות הסוכר בגוף ולהקל על התסמינים השונים של המחלה.

טיפולים