הפרעות בעיכול

מערכת העיכול שלנו עלולה להיות רגישה מאוד לשינויים תזונתיים, למצבים נפשיים ולסטרס וכמובן במקרים של מחלות ווירוסים שונים. נדמה כי כאבי הבטן הם דבר שבשגרה עבור רבים מאתנו, אך תתפלאו לגלות כי אינכם חייבים לחיות עם כאבי בטן חוזרים ונשנים.

רבים מאתנו רגישים למזונות שונים כמו גלוטן ולקטוז המשפיעים בדרך כלל על הקיבה שלנו ובאים לידי ביטוי בכאבי בטן, קיבה רגישה ושלשולים. מנגד, ישנם מבוגרים וילדים רבים הסובלים מעצירויות ומחסימות במערכת העיכול, המקשה עליהם להשתחרר וגורמת לכאבי בטן עזים גם כן.

נכון, התאמת תפריט ותזונה נכונה ומחושבת יסייעו משמעותית לטיפול במצבים אלו, אך לא די בכך. הרפואה הסינית העתיקה השכילה להבין כי מערכת העיכול שלנו לא תלויה אך ורק במזון אותו אנו אוכלים, אלא תלויה רבות במצבים רפואיים ונפשיים שונים המתרחשים בגופנו. מצבים של לחץ וסטרס עלולים להשפיע על תהליך העיכול שלנו ולהופיע בצורות של כאבים וכיווצים באזור הבטן והקיבה.

כמובן שמחלות מטבוליות שונות משפיעות גם הן על פעילות הקיבה והמעיים, מתבטאות גם בכאבי בטן, שלשולים, בחילות, חוסר בתאבון ועוד.

הרפואה הסינית מציעה טיפולים טבעיים לבעיות שונות במערכת העיכול, בעיקר באמצעות דיקור סיני המטפל באנרגיית הצ'י הזורמת התעלות האנרגיה, ב"מרדיאנים". באמצעות שחרור של חסימות של האנרגיה ניתן לטפל באפקטיביות וללא התערבות תרופתית, בשלל מצבים רפואיים, בהם גם בעיות במערכת בעיכול. הדיקור הסיני מטפל לא רק במצבים פיזיולוגיים אלא גם במצבים נפשיים המשפיעים ישירות על מערכת העיכול שלנו. באמצעות דיקור סיני ניתן להוריד את רמות הסטרס ולהשרות על הגוף תחושת רוגע עמוקה.

ד"ר ג'ק מומחה לרפואה סינית ומטפל כבר למעלה מ- 15 שנה בבעיות שונות במערכת העיכול ופותר מצבים של מעי רגיז, רגישויות ותסמינים של מחלות מטבוליות שונות.

טיפולים