אוטואימונית

מחלות אוטואימוניות הן מחלות בהן הגוף שלנו תוקף את עצמו. למעשה המערכת החיסונית שלנו תוקפת את הרקמות והתאים וזו הסיבה שהמחלות נקראות גם מחלות חיסון עצמי. בעולם נמצאו עד היום עשרות רבות של מחלות אוטואימוניות, הפוגעות ברקמות ואברים שונים בגוף בהם: כליות, ריאות, עור, מערכת העיכול ועוד.

מחלות אוטואימוניות הן מחלות דלקתיות כרוניות, כלומר מחלות שלא ניתן להיפטר מהן, אלא ניתן אך ורק למזער את התופעות והתסמינים שלהן באמצעות טיפול תרופתי קונבנציונאלי או באמצעות טיפולים טבעיים כפי שמציעה הרפואה הסינית. הרפואה הסינית מתבססת על מציאת שורש הבעיה והטיפול בו. אך במקרה של מחלות אוטואימוניות לא ניתן לעשות זאת. לכן, מטפלים אלטרנטיביים המטפלים בשיטות הרפואה הסינית, יטפלו בתופעות המחלה והתסמינים במקביל לחיזוק המערכת החיסונית במטרה למנוע התפרצויות של המחלה או לפחות להגדיל את טווח הזמן בין התפרצות להתפרצות.

דיקור סיני יכול לסייע בהרגעת תסמיני המחלה, הפחתת התפרצויות והתקפים של המחלה, השריית רוגע כללי על הגוף וכמובן חיזוק המערכת החיסונית.  2 המטרות המרכזיות של הטיפול הן הרגעת התסמינים ובאמצעות כך שיפור משמעותי באיכות החיים של המטופלים מחד וביצוע טיפולי מנע, אשר מטרתן שימור הנסיגה של התפרצות התסמינים של המחלה מאידך.

בקליניקה שלו מטפל ד"ר ג'ק טובול במגוון רחב של מטופלים, גברים ונשים, ילדים ומבוגרים, הסובלים משלל מחלות אוטואימוניות המשפיעות ברמות שונות על אורח ואיכות חייהם.

טיפולים