ילדים

מהרגע שהילדים שלנו יוצאים אל אוויר העולם, אנחנו דואגים להם ולבריאותם. טובתם של ילדנו עומדת כל העת בראש סדר העדיפויות שלנו. לכן, כשהילד או הילדה שלנו חולים או לא חשים בטוב, אנחנו נוטים לדאוג ולגשת עמם מיד לרופא. הרפואה המערבית היא רפואה מתקדמת, אשר מספקת חידושים ופיתוחים מהפכניים מדי שנה. מרבית הטיפולים והתרופות ברפואה המערבית, יתבססו על תרופות מהונדסות המכילות, נוגדנים, חיידקים, מינרלים, כימיקלים ועוד. הרפואה יוצרת מניפולציות על גופנו ולמעשה מאלצת אותו מלאכותית, להילחם במחלה או בחיידקים בגוף.

אך האם אנחנו רוצים להחדיר לגופם העדין של ילדנו את כל הרכיבים הללו? האם זה תמיד נכון ונחוץ עבור ילדנו ליטול תרופות שונות במינונים שונים?

הרפואה הסינית מאמינה שניתן לטפל באמצעות דיקור גם בילדים ובתינוקות. מחקר מוצלח שנערך באוניברסיטת הרווארד בבוסטון, על ידי יואן-צ'י לין, רופא מרדים המתמחה בטיפול בכאב בילדים, מצא כי אכן ניתן לטפל ביעילות בילדים באמצעות דיקור סיני. הרפואה הסינית ובה הדיקור, מתבססים על אנרגיית הצ'י הנמצאת בגופנו. אנרגיה הזורמת ונעה בערוצים הנקראים "מרדיאנים". כאשר אנרגיית הצ'י לא מסוגלת לנוע בחופשיות בגוף, עלולות להופיע תופעות גופניות שונות ואפילו מחלות.

כשמדובר בתינוקות, אנו נוטים לחשוב שתופעות כמו כאבי בטן וגזים, ריפלוקס רגיש וקיבה רגישה, הן תופעות שכיחות ומוכרות, אך לא כך הדבר. תופעות מסוג זה אינן תופעות "רגילות" והילדים אינם חייבים לסבול מהן. אז רגע לפני שרצים עם הילד או הילדה לרופא, שניה לפני שנותנים תרופה, חשוב להפנים כי קיימת תורה שלמה שבאמצעותה ניתן לטפל בתופעות הללו, בדרכים טבעיות לחלוטין!

דיקור סיני בתינוקות הפך לטיפול אלטרנטיבי נפוץ. יותר ויותר אימהות ואבות פונים למרפאים על מנת לאזן את התהליכים והאנרגיה הנמצאים בגופם של ילדיהם, הגורמים להם לתופעות פיזיולוגיות שונות ולא נעימות כמו גזים וריפלוקס.

טיפולים