שיטת Body Code

לרפא בעזרת הקשבה לחוכמה האינסופית של גופנו

הדרך לבריאות, שפע ואושר מתחילה בהקשבה לגוף שלנו, ולחוכמה האינסופית שלו. איך עושים זאת?

הכירו את שיטת Body Code: פריצת דרך בתהליך לבריאות והגשמה. השיטה משלבת את האפקטיביות המוכחת של קינסיולוגיה (בדיקת שרירים) עם טכניקה חדשנית לפתיחת הכוחות המרפאים של תת-המודע. מדובר באחת השיטות הכי אפקטיביות לריפוי והשבת איזון שאי פעם פותחו.

המפתח לריפוי: מה הגוף שלנו אומר?
המדע מצא שפע הוכחות לכך שגופנו עשוי מאנרגיה טהורה. אנרגיה זו יכולה להיות מושפעת לרעה במגוון אופנים שמתפתחים לסימפטומים בריאותיים. כך למשל, אירועים רגשיים קשים שחווינו יכולים להישאר כלואים בגופנו ולהסב לנו כאב פיזי. מאחר שגופנו עשוי אנרגיה, מלבד כאב פיזי ההשפעה השלילית של רגשות כלואים וחוסר איזון יכולים להביא לדכאון, חרדות, פוביות, נטיה להרס עצמי, בעיות רגשיות, ומחלות שונות.

שיטת Body Code עוזרת לנו לאתר את מקור הבעיה, ולתקן את חוסר-האיזון האנגרטי, במהירות ובדיוק גבוהים…  הכל בזכות תת-המודע.

להתוודע לתת-המודע: 95-90% ממי שאנחנו
רוב האנשים מכירים ומתייחסים רק לחלק המודע בתודעתם. למעשה, שלל מחקרים כבר הוכיחו שהמוח המודע מהווה רק 10-5% בלבד מהתודעה שלנו. במילים אחרות – תת-המודע מהווה 95-90% ממי שאנחנו!

החלק המודע, שמקבל מידע, מנתח אותו ומקבל החלטות מושפע במידה עצומה מתת-המודע. חלק זה של תודעתנו תמיד פועל, שם לב לכל דבר, וגם זוכר את הכל, כמו כונן קשיח של מחשב. במילים אחרות, תת-המודע שלנו יודע הרבה יותר ממה שנדמה. בין היתר הוא יודע מה מקור הבעיות שלנו, כיצד לפתור אותן ומה לעשות כדי להיות מאושרים. שיטת Body Code מאפשרת גישה יעילה למידע הנחוץ לריפוי.

שלב אחר שלב: כיצד פועלת שיטת Body Code
טיפול בשיטת Body Code מתחיל בבדיקת שרירים (קינסיולוגיה). במהלכה המטפל שואל את המטופל שאלות אודות הבעיה שמטרידה אותו. התשובות מגיעות הישר ממקור הידע – הגוף, שעונה על השאלה בתנועות שריר שמקורן בתת-המודע שיודע הכל. תת-המודע יודע את ההבדל בין "כן" או "לא" ובין שקר ואמת, ומאותת לנו דרך הגוף בתנועת שריר אוטומטית. כך בדיוק עובד פוליגרף, גלאי שקר, שמודד תנועות לא רצוניות של הגוף אחרי שנשאל שאלה.

תהליך שאילת השאלות מלווה בהתאמת תשובות המטופל למפת תסמינים שאיתה המטפלים בשיטה מוסמכים לעבוד. הרובד הראשון של המפה כולל סיווג של כל סוגי הבעיות הבריאותיות הידועות ל- 6 קטגוריות עיקריות:

• מערכתיות / מעגליות (Circuitry): בעיות באיברים הפנימיים, בבלוטות והשרירים שבגוף הפיזי.
  • אנרגיות (Energetic): רגשות כלואים בגוף שיוצרים חוסר איזון.
  • מזיקים (Pathogens): חיידקים, וירוסים, בקטריות, פטריות, טפילים, ועוד אורגניזמים מזיקים.
  • תזונה: מזון, רכיבים תזונתיים, תוספי תזונה, עשבי מרפא, ועוד.
  • מבנה: העצמות, העצבים, רקמות מחברות, ושאר היסודות של גופנו.

• רעלנים: כימיקלים, רדיקלים חופשיים, מתכות כבדות, ועוד רעלנים שבאנו עימם במגע ומשפיעים עלינו.

תוך כדי התשאול הקינסיולוגי המטפל מגלה עוד פריטי מידע על המטופל וההיסטוריה שלו. כך, בעזרת הרבדים העמוקים במפה, באפשרות המטפל לאתר את המקור האמיתי של הבעיה, ולהבין כיצד לרפא אותו באמצעות המשך טיפול בתת-מודע, או בשילוב כלי ריפוי אחרים העומדים לרשותו.

שיטת Body Code מסייעת בכל סוגי הבעיות והאתגרים בחיים: ריפוי מחלות וכאבים פיזיים, התמודדות עם דכאון וחרדות, מציאת זוגיות, הגשמה עצמית, הבאת שפע לחיים, ועוד. בעזרת השיטה ניתן לאתר תוך דקות את מקור הבעיה, ולהתחיל בטיפול יעיל שמוביל לריפוי, הגשמה ואושר.

חיים מאושרים בלי כאבים: מטופלים מספרים על שיטת Body Code

"אחרי שלושה טיפולים בשיטת Body Code הכאבים נעלמו! דלקת המפרקים בברך וכף רגל ימין, כאבי היד והצוואר… אפילו הצרבת שממנה סבלתי בחודשים האחרונים נעלמה. אני מרגישה קלה ב- 15 קילו וממוקדת. מטלות יומיות כבר לא דורשות מאמץ. המלצתי על טיפול בשיטה לחברים שאני יודעת שסובלים מכאבים ורוצים להבריא."

-מרים ס.

"אחרי 10 שנים של ניסיונות, החברה שלי סוף סוף נכנסה להריון! חברה טובה שלי ובעלה ניסו להיכנס להריון כבר עשור. השנה הם התחילו בתהליך חדיש ויקר להפריה תוך רחמית. שלוש הניסיונות הראשונים לא הצליחו, הם יכלו להרשות לעצמם רק עוד אחד. העברתי לה 4 תהליכים בשיטת Body Code… ואני שמחה לבשר שעכשיו היא בהריון!"

-טרייסי ברוקס, וויסקונסין

"שיטה לריפוי שלם, מהיר ומדויק. התבקשתי לגלות מה הבעיה של אישה עם שיעול ועייפות כי הרופאים לא הצליחו לגלות את הסיבה האמיתית – הם רק נתנו לה עוד טיפולים לאסתמה ואנטיביוטיקה. בבדיקת Body Code הגוף שלה אמר שהיא סובלת מזיהום פטרייתי בריאות. הרופאים בדקו ואישרו שזה המצב, וכך יכלו לתת לה את התרופה המתאימה. היא בריאה עכשיו."

-בוני לאשל